MUSIM MEMBURU EMAS TAK PERNAH BERAKHIR

power gold
Gambar : Sumber Google

Tahukan anda  musim memburu emas tidak pernah berakhir. Setiap hari, ramai orang tukar duit jadi emas. Tidak pernah surut.








Emas adalah simbol kekayaan yang kian diminati.
Tahukah Anda, sebenarnya emas tidak pernah membuat orang menjadi kaya. Apalagi makin kaya. tetapi, emas membuat kita TETAP kaya.


Bagaimana?

Di bawah adalah #FAKTA yang saya kongsikan:
.
#1 "Nilai emas tak sama dengan wang. Setiap tahun, wang fiat dimakan inflasi. Sedangkan emas tak akan terjejas. Nilainya akan tetap sama."
.
#2 Semakin orang panik terhadap ketidakpastian ekonomi, maka harga emas akan SEMAKIN MELAMBUNG. Kerana itu, emas sangat sesuai sebagai pelindung nilai kekayaan.
.
#3 Purata kenaikan harga emas sekitar 20% per tahun. Apabila harga emas naik, nilai mata wang ringgit dari tahun ke tahun akan terus menyusut.
.
Sebagai ilustrasi, tika ini dengan 42.5 gram emas (10Dinar), Anda boleh pergi umrah. Akan datang walaupun emas makin tinggi nilainya, tapi untuk pergi umrah tetap dengan kos 10Dinar (42.5gram).
.
Untungkan!
.
Inilah yang dipegang oleh orang yang mempercayai emas.

"Aset emas ini merupakan simbol kepada pemiliknya yang sentiasa mempunyai wang. Mereka merasa kaya dan lebih aman"
.
.
Sejak akhir ini emas merupakan instrumen sebagai pelindung wang kepada pemiliknya dengan kata lain "EMAS adalah INSURANS kepada wang kertas."
.
.
Nak tahu cara simpan emas paling senang?


Sila hubungi

You Might Also Like

0 comments