TESTIMONI NURUL GOLD : RAMBUT LEBAT, RAMBUT KELEMUMUR & RAMBUT GUGUR

BELI 3 BOTOL MASA PROMOSI BUY 1 FREE 1... DAPAT 6 BOTOL... DAH GUNA 3 BOTOL.. TAP1 KALAU ADA SALE... NAK REPEAT ORDER LAGI...

 

“Saya tahu pasal Tonik Bayam NG ni dari iklan Facebook. Kebetulan masa tu ada sale Buy 1 Free 1. Jadi saya terus grab 3 botol, dapat percuma 3 botol. Sekarang dah guna 3 botol, ada lagi 3 botol. “ 
.
.
“Memang sangat2 membantu la. Anak saya kembar perempuan. Saya guna masa lepas pantang tu kan, lepas cukur rambut. Sekarang umur mereka dah 10 bulan. Alhamdulillah, rambut lebat dan panjang, sampai kena ikat selalu la. Kalau tak rimas diorang. Suka sangat tengok. Cepat panjang, beza dengan abangnya, sebelum ni lambat tumbuh rambut.”
.
.
Saya sendiri pun guna sebab ada kelemumur, kes salah syampu sebelum ni kan. Jadi bila guna tu memang kurang kelemumur. Rambut gugur pun kurang. Lepas ni, kalau ada sale lagi saya nak repeat order lagi.”
-Siti Ismah Izzati, 28, Suri Rumah, Melaka
.
.
Tonik Bayam ternyata mampu membantu seisi keluarga Puan Ismah. Anda ingin cuba rasai keberkesanan Tonik Bayam juga? 
.
.

Kalau nak kepastian boleh pm Siti Ismah Izzati 😍


*********************************************************
Anda sayang rambut anda? Mahu Bebas Kelemumur? Rambut Luruh? Rambut Gatal?Kusut? Jom Tukar ke Produk Organik. Bebas Bahan Kimia Berbahaya. Shampoo Santandan Serum Tonik Bayam adalah terbaik.
Page FB : Shampoo Santan ->>Klik Sini  atau

Page FB :Tonik Rambut Bayam Nurul Gold Utara
Pendaftaran Agent/ Dropship Shampoo Santan & TonikRambut Bayam dibuka.
Hubungi 0192668244.
**********************************************************


You Might Also Like

0 comments