Cadar Oh Cadar

Teks : Sharimah Binti Yahya
Gambar : Koleksi Peribadi


Yes!! Akhirnya hari ni dapat juga kemaskini blog. Kali ni nak bercerita sedikit tentang cadar cotton. Ala cadar cotton dari negara Cina tuh. Sebenarnya cadar ni dah lama berada di pasaran Malayaia. Pada peringkat awal kemunculannya, aku buat tak endah jer dengan cadar tuh. Tidak tahu kenapa, sehinggalah my boss mula terlibat dengan perniagaan cadar tersebut. Itupun pada awalnya masih buat tak kisah sehinggalah beliau membuka peluang untuk pendaftaran sebagai ejen di bawahnya.x

Memang susah jika kita menjual atau mempromosi sesuatu produk jika kita sendiri tidak mencubanya. Pelbagai soalan dari pelanggan membuatkan aku nekad untuk membeli satu set. Sekurang-kurangnya boleh dijadikan testimoni.  Ternyata ianya amat berbaloi.



Tidak perlu mengemas katil setiap pagi, tidak risau setiap kali anak saudara melompat-lompat diatas katil, membuatkan aku rasa selesa dan terus jatuh cinta. Ini telah menarik ibu dan ibu saudaraku untuk membeli cadar ini. Sehingga kini aku dan ibu telah menambah satu lagi koleksi cadar sebagai tukar ganti.

Pada hujung Oktober 2014, stok baru akan tiba. Pelbagai corak baru telah dimasukkan dalam katalog Oktober 2014. Aku pula masih dalam dilema untuk menambah atau tidak. Daddy pasti bising, membazir katanya.

Antara Katalog Oktober 2014




Untuk katalog penuh boleh layari fb:  Cadar & blouse

Sebarang pertanyaan atau tempahan :0192668244





You Might Also Like

0 comments