Pengalaman itu PENGAJARAN

Alkisahnya petang semalam..
.
Hon-3x..
.
"Naim , tu macam bunyi hon pos laju.
.
Tolong ambil barang kcik jap, boleh?
.
Naim angguk dan pergi ke van pos laju yang ada di hadapan rumah.
.
Saya terfikir.. siapa yang pos barang ye?
.
Ada yang bagi hadiah kat aku ke?
.
Hari jadi aku dah lepas..
.
Takkanlah CELEBRITI LASS yang Mar pos dah sampai..
.
Dia baru pos pagi tadi tengahari ni dah sampai..
.
Tak logik je..
.
"Lambatnya Naim ni..
.
Tak sabar dh sape yang bagi hadiah kat aku ni, apa bende ada dalam tu..
.
Tiba-tiba Naim muncul depan aku sambil unjukkan 2 bungkus plastik prabayar padaku...
.
Ku ambil dengan senyuman yang paaaling manis!
.
Aduhai.. sape la yang baik hati ni bagi hadiah, 2 pulak tu..
.
Ada peminat dalam diam ke aku nih.. perasan jap 😎
.
Lama2 pegang,tengok nama...
.
"Aik? Kenape macam barang yang aku pos semalam pada customer?
.
Adush! Memang sah ni barang yang aku pos semalam..
.
Hairan la, silap alamat ke?
.
Akhirnya tilik punya tilik.. cek punya cek..
.
Hohohoho......
.
Nak nangis pun ada..
.
Nak gelak sampai pecah perut pun ada...
.
Uwaaaaaa
.
Hahaha
.
Apa yang telah aku buat ni?
Kihkihkih..
.
Nak tau tak kawan2? Hehe..
Malunya nak habaq kat korang..
.
Rupa-2nya saya silap tulis nama pengirim dan penerima.. hukhuk..
.
Untuk pengirim, nama customer.
Untuk penerima, nama saya... hihi.. kenape la jadi camtu.. 😅😅😅
.
Satu je yang saya rasa. Kesal..
Kesal sangat sebab customer dapat barang lambat disebabkan kecuaian saya.
.
Tapi saya pasti setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.
.
Maka dari situ saya cari apakah hikmah di sebalik ini semua.
Sekarang ni apa yang saya nampak ialah buat sesuatu perlu betul-2 fokus!
.
Dan juga kerana kesilapan ini in syaa Allah saya takkan ulangi lagi kesilapan yang sama.. Amin..
.
Pengalaman ini mengajar saya..
.
Tak percaya?
.
mai order satu set CL.
no saya 0192668244 (SMS/Whatsapp)

pasti akan sampai depan rumah anda

Bau Badan

You Might Also Like

0 comments