RUMAH UNTUK DI JUAL : SAUJANA IMPIAN, KAJANG

Klik di Sini untuk Ibfo Lanjut : RUMAH UNTUK DIJUAL

*Type : Double Storey terrace
* Status : freehold (open tittle)
* Build up : 1152sqft (approx)
* Land area : 18x55
* Room : 4 bedroom / 3 toilet
*Extra : basic unit

EASY ACCESS :
5 Min to Mahkota Cheras/ Sungai Long
15 min to Bandar Baru Bangi
5 min to SILK Highway
15 min to Putrajaya
25 min to KLIA
25 min to KL



NEARBY AMENITIES :
️Impian Golf & Country Club, Saujana Impian
Hypermarkets & Shopping Malls (Tesco Extra Kajang, Giants, Metro Kajang)
Hospitals
Primary and Secondary Schools
Universities & Higher Educational Centres

Accessible via major highways
* LEKAS
* SILK
* SAGA
* BESRAYA
* SKVE

********************
Contact No : Soley (0174729682)
****************



You Might Also Like

0 comments