TOKSIN DALAM DARAH

 

Adakah anda seorang yang pentingkan kesihatan?

Kita sebagai manusia harus sedar bahawa adalah wajib menjaga kesihatan yang telah Allah berikan kepada kita. Kesihatan merupakan satu anugerah yang besar yang telah Allah berikan kepada kita, Nikmat kesihatan itu sebenarnya adalah nikmat yang mahal.


Kita harus sedar juga, bahawa menjaga kesihatan itu haruslah dari kesemua aspek, dari pada pemakanan, gaya hidup juga pemikiran dan jiwa yang sihat . Rohani dan fizikal harus seimbang. 

Kesihatan Kerohanian


Kita haruslah sentiasa berfikiran positif dan singkirkan unsur-unsur negatif yang tidak baik untuk jiwa.  Kita  memerlukan kekuatan diri untuk menepis semua unsur negatif. Dari mana hendak mendapat kekuatan itu? 

Kekuatan itu lah kita dapat daripada semua perkara yang menjadi makanan rohani, seperti solat tidak tinggal, hadiri atau mendengar ceramah-ceramah, melalui pembacaan yang baik-baik dan seumpamanya yang mampu menyumbang kepada hati senang jiwa tenang.


Kesihatan Fizikal


Kita perlu memastikan kita dapat meminimumkan risiko untuk mendapat penyakit. Jaga pemakanan dan gaya hidup. Tapi ada yang lebih utama kebiasaan org lupa. Iaitu kesihatan #DARAH. 

Darah adalah medium utama yang menjadi transport untuk seluruh organ menerima oksigen, khasiat, dan nutrisi yang di perlukan untuk terus berfungsi. 

Namun selain darah kolesterol, logam berat, bakteria, virus dan di rangkum sebagai toksin dalam darah turut beserta menaiki transport itu. Jadi? Boleh imagine kesihatan darah anda sekarang?
.

.
Persoalanya ? Bagaimana hendak membersihkan saluran darah tersebut? Cucuk, makan ubat atau sebagainya. 


Mudah sahaja.

Cik Shima menggunakan produk VKEN.




Bahan-bahan aktif dalam stokin vken mampu untuk memecahkan kumpulan darah yang tidak sihat, dan membantu untuk memulihkan keadaan darah dari yang bertoksin kepada yang lebih bersih dan sihat untuk di salurkan ke organ-organ yang memerlukan. Oksigen akan menjadi semakin banyak dalam darah  jadi , oksigen itu menjadikan kita lebih bertenaga. 


.
Darah menjadi lancar & kuat
Sistem imune bertambah kuat
Kolesterol & toksin yang berkumpul di saluran darah akan dipecahkan. 
Far infrared & ion nano negetif membantu mempercepatkan pemulihan kerosakan di dalam sistem badan kita .
.
.
Stokin ini sangat syorkan kepada mereka yang sangat menjaga kesihatan diri dan keluarga.



Apa kata mereka?



produk vken


produk vken


produk vken


produk vken

produk vken



**********************************************************
Info Kesihatan
Page  FB : Stokin Vken Utara
Jom Sihat Bersama Vken
Hubungi 0192668244.
*Produk Vken Trave l  - Stokin, Knee Pad, Wristlet*
**********************************************************

You Might Also Like

0 comments