Emas : POWERGOLD VS PUBLIC GOLD VS ZENITH GOLD




Ramai pelanggan  yang tanya antara POWERGOLD dan PUBLIC GOLD antara POWERGOLD dan ZENITH GOLD, antara POWERGOLD dan SYARIKAT EMAS LAIN, yang manakah lebih baik?
Persoalan yang menarik untuk dibincangkan. Customer kadang-kadang hendak join tetapi tidak tahu yang mana satu bagus.

Ibarat kereta lah jawapannya. 

Jika kita pakai Exora dan ada yang bertanya yang manakah lebih baik antara Exora dan Kancil. Pasti jawapannya adalah Exora. Kenapa Exora? Sebab Exora lebih besar, boleh naik ramai dan sebagainya.

Jika kita pakai kancil, pasti jawapannya Kancil sebab  kancil lebih kecil, senang parking, mudah nak jaga, senang nak cilok-cilok, maintainance rendah dan sebagainya.

Begitu jugalah dengan emas.

Jadi kalau tujuan nak pilih mana yang bagus, saya cadangkan jangan tanya soalan yang tidak membawa kepada yang terbaik untuk diri sendiri.

Saya cadangkan, jika anda nak tahu mengenai POWERGOLD jumpa orang yang aktif buat powergold, dah tanya dia, apa yang ada dalam powergold ini, dan anda simpan dahulu data tersebut.

Jika anda ingin tahu mengenai Public Gold, tanya orang yang aktif buat Public Gold, dah tanya dia, apa yang ada dalam Public Gold ini, dan anda simpan dahulu data tersebut.

Jika anda ingin tahu mengenai syarikat emas lain, tanya orang yang aktif buat syarikat emas lain dah tanya dia, apa yang ada dalam syarikat emas lain ni, dan anda simpan dahulu data tersebut.

Kemudian kaji sendiri, dan buat keputusan sendiri. Jadilah orang yang bertanggung jawab kepada keputusan sendiri supaya anda tidak menyalahkan orang lain diatas keputusan yang anda buat sekiranya anda gagal dikemudian hari.

Jika ingin bertanya, bertanya pada yang ahlinya, kerana jika sesuatu itu diserahkan kepada yang bukan ahlinya, maka tunggulah masa kehancurannya.

Agak-agak kan, kalau dekat stadium bola tu, ada perlawanan antara JDT dengan Selangor, cuma anda pergi ke sebelah penyokong fanatik Selangor, dan cuba tanya satu soalan cerdik seperti ini, "Agak2 encik la, mana bagus Selangor ke JDT?".Agak-agak  apa jawapannya, sebab saya tak tahu nak duduk kat bangku mana ni.

Saya fokus pd POWERGOLD. 


Whatsapp: 0192668244





*******************************************************************************
Untuk keselesaan perjalanan anda, jadikan CelebrityLass peneman anda untuk kesegaran anda sepanjang masa. Hubungi 019668244 untuk maklumat lanjut
*******************************************************************************
 

You Might Also Like

0 comments