FTR

FORMULA TARIK REZEKI : HADIAHKAN AYAH KERETA HONDA HRV


Alhamdulillah Syukur Ya Allah kerana temukan saya dengan FTR.

Pada awalnya niat untuk memiliki FTR hanya untuk tenang menghadapi saat dibuang kerja. Alhamdulillah syukur sy memiliki FTR lebih awal iaitu 4 bulan sebelum ditamatkan kontrak. Semasa kontrak kerja tamat dan mula duduk rumah saya betul2 sudah tenang sudah bersedia. Saya dah abis baca semua bab dalam FTR dan dah mula amalkan task dan ilmunya.




Dengan adanya FTR saya mula tulis impian setiap hari. Alhamdulillah syukur Pada Allah Lebih dari 6 impian saya sudah tercapai.Semua impian yang besar dan sangat mudah Allah izinkan ianya tercapai/ termakbul.

Pada 18/4/2019 satu lagi impian saya tercapai dengan izin Allah. Ini merupakan impian yang saya memang nak bagi untuk ayah saya untuk membalas jasa dan susah payah membesarkan saya.

Sejak berada dalam group support FTR banyak tip dan perkongsian yang saya dapat. Pada mulanya saya rasa macam mustahil untuk saya capai impian saya pada 18.4.2019 untuk hadiahkan ayah saya kereta HRV untuk hadiah birthday.

Tetapi saya tetap tidak putus asa,saya tetap usaha dan berdoa. Antara perkongsian yang selalu diingatkan dalam group untuk hajat makbul segera amalkan formula 53. Jika berdoa nak hajat tercapai doa jual nama mak ayah.

Jadi dalam masa seminggu sebelum tarikh ulang tahun kelahiran ayah saya mmg saya ulang buat fomula 53. Saya Yakin Allah bagi tepat masanya.

Alhamdulillah,syukur Ya Allah impian saya hari ke hari nampak semakin jelas akan tercapai. Allah satukan hati kami adik beradik 6 orang mempunyai impian yang sama nak hadiahkan ayah kereta baru.

Dalam masa seminggu saya dan adik beradik lain uruskan proses untuk keluarkan kereta Honda HRV untuk hadiah ayah pada hari Birthday.

Ya Allah Tepat 18.4.2019 kami adik beradik buat majlis untuk ayah. Pada tarikh ini juga dealer honda sendiri hantar kereta baru untuk ayah.

Ini perkongsian saya yang terbaru sejak saya memiliki FTR. Saya hanya labur RM270 (harga dulu) untuk dapatkan set FTR tapi Allah dah bagi saya rezeki melimpah Ruah kalau dinilai semua yang saya dapat dah lebih
rm270 000 ribu.

Syukur terlalu banyak kemanisan dan perubahan dalam hidup ini walaupun belum setahun bersama FTR.

Suami saya juga dah mula solat dimasjid. Kami sekeluarga perbaiki hubungan dengan Allah

Hanya perkongsian tiada niat untuk berbangga diri, semoga menjadi manfaat pada yang lain. Yakin dengan Allah. Mintak dengan Allah.

Kredit: Siti Muslihah
.
.
.
Nak rasai kesan seperti pembaca FTR ini? Pembaca ini memiliki FTR Pakej Hot Selling .




Masih ragu2 lagi?  Kami sediakan 100% moneyback guarantee sebab kami sediakan sesuatu dari buku FTR ini untuk anda keluar dari masalah duniawi terutama masalah hutang,  sales slow,  rumahtangga dll . Jika tiada kesan kami pulang duit anda 100% tanpa kurang satu sen pun :blush:

Jadi jangan berkira2 dengan ILmu #backtoAllah kalau tak nak Allah berkira2 dengan kita. 

📲 Jom Upgrade ilmu, iman dan amal. Tak rugi untuk kehidupan anda. Bekalan akhirat kita in sha Allah. 😊☺️ 100% money back guarantee.


KLIK SINI UNTUK -->Formula Tarik Rezeki


You Might Also Like

0 comments