MASALAH RAHIM : PERANAKAN NAIK SEMULA

PERANAKAN RAHIM  SAYA NAIK SEMULA

Alhamdulillah , menarik untuk dibaca,



BERSALIN NORMAL DAN OPERATE BOLEH PAKAI STOKIN VKEN

Pengalaman pengguna stokin Vken

Semasa berpantang kita tak boleh bermanja manja. Kita perlu ada tenaga nak jaga diri, masak minum untuk  suami dan anak anak. Kita yang bangun tidur malam. 
Kita dah tak sempat jaga badan lepas bersalin.


TESTIMONI PENGGUNA MARIAM 
-BERSALIN  OPERATE ANAK KE 9-


"Saya pakai stokin vken sebelum mengandung lagi. 11 bulan saya tunggu, akhirnya saya mengandung. Semasa mengandung saya tidak mabuk seperti 8 anak yang lain.Memang saya tak letih, saya bertenaga.Betul betul stokin vken ni melancarkan peredarah darah. Saya juga mudah buang air besar. Paling best kaki tak krem, kaki tak sakit, kaki tak kebas dan kaki tak kejang semasa mengandung.

"Bila saya berpantang, rahim saya cepat mengecut. Saya operate bersalin. Jahitan bedah cepat baik. Malah saya tak murung, meroyan, kaki saya hangat sepanjang berpantang seperti saya beranggang dan bertungku."

PALING AJAIB KUASA ALLAH PERANAKKAN SAYA NAIK. 

Pilihlah Stokin vken, Vspine vken, Cap vken,  dan Vmultiple vken untuk  jaga badan kita.



Anda Dah:

Tak Perlu Bertungku
Tak Perlu Beranggang
Tak Perlu Tuam
Tak Perlu Bertanggas
Tak Perlu Urut
Tak Perlu Sapu Param
Tak Perlu Sapu Pilis
Tak Perlu Makan Jamu
Tak Perlu Minum Akar Kayu

 
Vspine




Stokin Vken, Vspine Bengkung, Vmultiple Vken Memang Panas Untuk Badan.
 





Pakai seawal yg boleh untuk dapat bekalan darah yang lancar dan sihat. Insya Allah dapat cegah komplikasi serius ketika anda mengandung & berpantang.

STOKIN VKEN dapat cegah komplikasi Hamil antaranya:

1. Risiko Kaki Bengkak - Edema
2. Risiko Kaki Cramp, Tarik Mengkarung
3. Risiko Kurang Sel Darah Merah (Anaemia)
4. Risiko Sakit Pinggang
5. Risiko Cepat Letih & Sakit Badan
6. Risiko Alahan Teruk
7. Risiko kencing manis Ketika Hamil
8. Risiko Tekanan Darah Tiinggi
9. Risiko Migrain
10. Risiko Demam, Selsema & Batuk

BERPANTANG.

Biasanya dengan istiqomah memakai stokin sepanjang tempoh berpantang dapat mencegah berlakunya 'Bentan Urat' seperti demam, bisa urat & sendi, sakit pinggang dan pening-pening kepala.

Kelancaran darah beroksigen akan mempercepatkan luka sembuh dan badan lebih cergas dalam masa cepat.

Pengeluaran susu ibu juga lebih banyak dan lancar tanpa berlaku keadaan bengkak susu.





WRISTLET VKEN SESUAI UTK BABY KUNING ATAU SARUNG BANTAL VDREAM


 




HARGA STOKIN VKEN LEBIH MURAH DARI NILAI KESIHATAN ANDA.



**********************************************************
Info Kesihatan
Page  FB : Stokin Vken Utara
Jom Sihat Bersama Vken
Hubungi 0192668244.
*Produk Vken Trave l  - Stokin, Knee Pad, Wristlet*

**********************************************************

You Might Also Like

0 comments