3 sebab *REMEH* anda beruban di usia muda


 
STRESS


Stress adalah antara punca utama kepada pelbagai penyakit kronik. Dan stress juga penyebab REMEH anda beruban sebelum usia. Stress merosakkan melanosit iaitu sel yang menghasilkan pigment warna untuk rambut.



 ROKOK


Kajian daripada J.G Mosley di British Medical Journey pada tahun 1996, mendapati perokok berpotensi 4x GANDA mendapat rambut beruban daripada mereka yang tidak merokok.

 

 

JUNK FOOD


Kandungan makanan JUNK FOOD mengganggu penghasilan melanin pada rambut.
.
.
.

Remehkan semua perkara ni lagi? Awas.. anda akan kelihatan lebih berusia dari sepatutnya.

 

*********************************************************
Anda sayang rambut anda? Mahu Bebas Kelemumur? Rambut Luruh? Rambut Gatal? Kusut? Jom Tukar ke Produk Organik. Bebas Bahan Kimia Berbahaya. Shampoo Santan dan Serum Tonik Bayam adalah terbaik.
Page FB : Shampoo Santan ->>Klik Sini  atau
Page FB :Tonik Rambut Bayam Nurul Gold Utara
Pendaftaran Agent/ Dropship Shampoo Santan & Tonik Rambut Bayam dibuka.
Hubungi 0192668244.
**********************************************************

 

 


Read More


.
Rambut kering akan menyebabkan rambut kelihatan kusam dan kering disebabkan kelenjar minyak yang kurang mengeluarkan minyak.
.
Biasanya rambut jenis ni mudah kusut dan rosak di bahagian hujung rambut.
.
Terlalu kerap menggunakan pengering rambut dan syampu pun boleh mengakibatkan rambut mudah rapuh.
.
Tip penjagaan rambut jenis kering ini adalah dengan membilas rambut dengan air dan menggunakan serum untuk rambut kusam agar rambut kekal lembap dan sihat.
.
.
Korang boleh manfaatkan info ni untuk kecantikan rambut korang tau.


Tonik Bayam


 





 Untuk tempahan : 0192668244 



*********************************************************
Anda sayang rambut anda? Mahu Bebas Kelemumur? Rambut Luruh? Rambut Gatal? Kusut? Jom Tukar ke Produk Organik. Bebas Bahan Kimia Berbahaya. Shampoo Santan dan Serum Tonik Bayam adalah terbaik.
Page FB : Shampoo Santan ->>Klik Sini  atau
Page FB :Tonik Rambut Bayam Nurul Gold Utara
Pendaftaran Agent/ Dropship Shampoo Santan & Tonik Rambut Bayam dibuka.
Hubungi 0192668244.
**********************************************************
 

 
Read More




Pada zaman ini,penyɑkit jɑntung adalah pembṷnṷh utama. Setiɑp saat yg berlalu ketika pesakit tersebut mengalami sɑkit jɑntung,adalah amat berharga. Oleh itu,ketahuilah tanda tanda sɑkit jɑntung yg mungkin boleh menjadi penentu di antara hidṷp atau mati !
.
Antara tanda-tanda awal serɑngan jɑntung :

🍓1. SẠKIT DADA
-Pesɑkit biasanya merasa tidak selesa di dada atau merɑsɑ seakan-akan sesuatu benda yang berɑt sedang menimpa dan menekan ke dada dan kadangkala seolah dada berasa ketɑt. 

🍓2. SESẠK NẠFẠS 
-Mereka juga sering mengalami sesak nafas terutama apabila mereka melakukan aktiviti. Penyɑkit jɑntung boleh menjadi semakin serius sekiranya mereka mudah mengalami sesak nɑfɑs walaupun melakukan kerja-kerja ringan.

🍓3. BḘNGKAK KAKI
-Pembengkɑkɑn pada kɑki yang belum pernah ɑndɑ alami sebelumnya dan seolah muncul tanpa sebab. Bengkɑk kaki sering berlaku kepada pesɑkit yang mengalami kegagalan jɑntung berfungsi. Mereka mendapati kɑki mereka menjadi bengkɑk dan berɑt.

🍓4. PENING KEPẠLA
-Pening kepala merupakan tanda ɑwɑl penyɑkit jɑntung sangat menyɑkitkan ini terjadi kerana aliran dɑrɑh ke otɑk terganggu dan tidak normal.

🍓5. MUDAH LETIH
-Merasa letih yg amat sgt juga dialami oleh sesetengah orang yg berdepan dgn risiko sɑkit jɑntung. Mereka menjadi sukar utk melakukan aktiviti yg senang seperti berjalan ke bilik air atau mengambil segelas cawan utk minum.


JOM MENCEGAH SEBELUM TERLAMBAT DENGAN PRODUK VKEN.


Read More
 [CAMPURAN DAUN PINANG BOLEH LURUHKAN BUAH RAMBUT]
.
Gambar Hiasan : Google
.
Daun pinang memang dari  turun-temurun lagi  digunakan untuk  menghilangkan buah pada rambut.
.
.
Ramas daun pinang bersama sedikit garam kasar dalam sedikit air, kemudian sapukan air pada keseluruhan rambut dan kepala. Biarkan selama setengah jam dan bilas dengan air bersih.
.
.
Lakukan 2 kali seminggu. Rambut akan lebih mudah disikat dan buah pada rambut akan luruh apabila disikat.


Nak mudah, boleh guna Shampoo Santan dan juga Tonik Rambut Bayam. Semua masalah rambut boleh selesai. 



*********************************************************
Anda sayang rambut anda? Mahu Bebas Kelemumur? Rambut Luruh? Rambut Gatal? Kusut? Jom Tukar ke Produk Organik. Bebas Bahan Kimia Berbahaya. Shampoo Santan dan Serum Tonik Bayam adalah terbaik.
Page FB : Shampoo Santan ->>Klik Sini  atau
Page FB :Tonik Rambut Bayam Nurul Gold Utara
Pendaftaran Agent/ Dropship Shampoo Santan & Tonik Rambut Bayam dibuka.
Hubungi 0192668244.
**********************************************************


Read More
.
.
“Best lah pakai Tonik Bayam ni. Alhamdulillah ada perubahan. Rambut dah kurang gugur dan boleh nampak pertumbuhan rambut baru. Terima kasih sangat-sangat dah pilih saya seabagai pemenang contest free Tonik Bayam NG.”
 

-Anisa Jaafar, 38, Pembantu Makmal, Terengganu









*********************************************************
Anda sayang rambut anda? Mahu Bebas Kelemumur? Rambut Luruh? Rambut Gatal? Kusut? Jom Tukar ke Produk Organik. Bebas Bahan Kimia Berbahaya. Shampoo Santan dan Serum Tonik Bayam adalah terbaik.
Page FB : Shampoo Santan ->>Klik Sini  atau
Page FB :Tonik Rambut Bayam Nurul Gold Utara
Pendaftaran Agent/ Dropship Shampoo Santan & Tonik Rambut Bayam dibuka.
Hubungi 0192668244.
**********************************************************
Read More
  

4 FUNGSI UTAMA VKEN:

• Melancarkan peredaran darah.
• Membekalkan oksigen kepada darah.
• Memberi tenaga pada badan
• Mengeluarkan toksid dari badan melalui sistem perkhumuhan.

VKEN AMAT SESUAI UNTUK :

Strok, Gout, Darah Tinggi, Sakit Jantung, Kebas-Kebas Kaki Tangan, Migrain, Kanser, Sakit Pinggang, Sakit lutut, Asma, Resdung, Demam, Batuk, Selsema, Sakit Perut, Sakit Kaki, Kejang Kaki.









PENGENALAN PRODUK VKEN


Berteknologi NANO TINGGI
Memenangi Sijil Anugerah Ciptaan Antarabangsa dan Sijil PatenBahan, tekstil dan tenunan 3D streoskopi
Memancarkan sinaran INFRAMERAH jauh yang bersifat semulajadi
ION –ION NEGATIF secara berkekalan kes eluruh badan kita dengan sepenuhnya

APA BAHAN TEKSTIL YANG BERTEKNOLOGI TINGGI

# Unsur-unsur antibakteria
# Pelarasan suhu
# Keselesaan
# Tahan kotoran
# Telus udara
# Tidak mudah terbakar
# Kalis sinaran UV
# Tahan lama
# Cara anyaman 3D
# Fungsi berkekalan
# Meningkatkan peredaran mikro
# Mengaktifkan sel-sel
# Menyelaraskan sistem aturan tubuh badan
# Menghilangkan bau busuk
# Mencegah bau kulat
# Rasa selesa dan segar







KEISTIMEWAAN PRODUK ULTIMATE-DETOX

  • Sinar Inframerah Jauh
  • Dikenali sebagai “Cahaya Kehidupan” meningkatkan metabolism dan menggalakkan pertumbuhan fizikal.
  • Membebaskan gelombang elektromagnetik yang selamat dan mudah diserap oleh badan manusia serta mempertingkatkan fungsi fisiologi.
  • Menghasilkan kesan resonans dan kesan haba.
  • Ion Negatif
  • Vitamin dalam udara.
  • Mengaktifkan sel-sel : menyerap zat-zat yang berkhasiat dengan sepenuhnya dan menyingkirkan bahan-bahan buangan daripada badan.
  • Membersihkan darah : mempertingkatkan pegionan mineral dan membersihkan darah melalui proses pengaklian.
  • Keseimbangan Potensi Elektrik
  • Germanium dan Titanium adalah sejenis galian yang bersifat semikonduktor, ia dapat menyimbangkan medan elektrik di dalam tubuh badan
  • Menyelaraskan keseimbangan ion-ion positif dan negetif bagi meningkatkan daya keimunan badan.
  • Menambahkan tenaga badan manusia dan mengekalkan keseimbangan badan di antara aliran ‘yin’ dan ‘yang’.

www.mxb2u.com




 



*********************************************************
Anda sayang rambut anda? Mahu Bebas Kelemumur? Rambut Luruh? Rambut Gatal? Kusut? Jom Tukar ke Produk Organik. Bebas Bahan Kimia Berbahaya. Shampoo Santan dan Serum Tonik Bayam adalah terbaik.
Page FB : Shampoo Santan ->>Klik Sini  atau
Page FB :Tonik Rambut Bayam Nurul Gold Utara
Pendaftaran Agent/ Dropship Shampoo Santan & Tonik Rambut Bayam dibuka.
Hubungi 0192668244.
**********************************************************
 
Read More
Gambar : Google


Sodium Lauryl Sulfate (SLS)  merupakan salah satu bahan yang digunakan dalam kebanyakan shampoo pasaran komersial. Tetapi tahukah anda bahawa bahan ini merupakan salah satu bahan chemical yang tidak sihat untuk kulit kepala dan juga rambut anda.

Kenapa? Ini adalah kerana:



☠SLS menghilangkan semua minyak semulajadi dari rambut anda. 

☠SLS merosakkan folikel rambut, yang boleh menjadi sebab mengapa kita kehilangan lebih banyak rambut daripada normal

☠SLS boleh menjadikan rambut anda lebih 'frizzy' atau kering dan menggerbang.

☠SLS akan mengeringkan rambut & menghilangkan sinaran semulajadi rambut 

☠Boleh menyebabkan kulit dan kulit kepala menjadi gatal. 

☠Racun kimia dalam SLS juga boleh menembusi kulit ke dalam sistem badan anda.

Gambar : Google

Gambar Google
  
Maka, untuk mendapatkan kulit kepala dan rambut yang sihat, seelok-eloknya tukarlah shampoo yang mengandungi bahan ini kepada shampoo yang mempunyai bahan FRESH n Natural atau shampoo organik.

Sekarang sudah banyak shampoo seperti ini di pasaran. Boleh survey di Guardian atau Watson. Macam Cik Shima,  Cik Shima guna Shampoo Santan. Sebab salah satu bahannya adalah santan. Seperti semua orang tahu, santan memang terkenal khasiatnya yang bagus untuk rambut. Tak perlu dah perah santan untuk perap atas kepala.






*********************************************************
Anda sayang rambut anda? Mahu Bebas Kelemumur? Rambut Luruh? Rambut Gatal? Kusut? Jom Tukar ke Produk Organik. Bebas Bahan Kimia Berbahaya. Shampoo Santan dan Serum Tonik Bayam adalah terbaik.
Page FB : Shampoo Santan ->>Klik Sini  atau
Page FB :Tonik Rambut Bayam Nurul Gold Utara
Pendaftaran Agent/ Dropship Shampoo Santan & Tonik Rambut Bayam dibuka.
Hubungi 0192668244.
**********************************************************















Read More
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama