JOM SIMPAN EMAS

🍃💕APA BAGUSNYA POWERGOLD NI? 💕🍃




Inilah jawapannya :


1. Tiada istilah terpaksa dalam powergold. Kalau  syarikat MLM lain, mungkin kita terpaksa'maintain belian setiap bulan. Ada jugak yg kita terpaksa cari org join utk dpt bonus. Kita boleh pilih utk join, dan simpan emas pelan-pelan. Bila ada duit baru kita beli emas. And the best part is, emas yg kita simpan xkan rosak, basi atau busuk.

2. Product Focus. Kita xperlu attend mana2 kelas mengenal produk syarikat sblm kita niagakan kat org ramai. Produk kita hanyalah emas 999.9 dan emas 916.

3. Emas kita simpan sendiri. Sesetengah syarikat emas menjual emas kertas je. Belian emas kertas nie akan menjatuhkan harga emas sepertimana yg berlaku pada Mac 2013. Jadi, make sure kita beli emas fizikal sebab dgn cara nie harga emas akan maintain naik..

4. Ajak kawan, ada komisen. Dulu saya selalu ajak kawan saya beli emas. Ada la jugak 3-4 org yg ikut beli emas. Tp kedai emas tu x bg walau singgit pun kat saya sebab ajak kwn beli emas kat kedai dia. Alhamdulillah dgn powergold, lg ramai saya ajak kawan beli emas, lagi byk komisen saya dpt..

5. Susut nilai yg rendah. Susut nilai atau spread emas powergold sekiranya dijual blk kepada company adalah rendah iaitu dlm lingkungan 6%-7.5%.
Semoga kita semua istiqomah dlm menyimpan emas.
☝️1gram ☝️1bulan ☝1️keluarga

Inilah yang bagus tentang PowerGold. Jom simpan emas sebagai tabungan pada masa hadapan.

You Might Also Like

0 comments