KENAPA EMAS POWER GOLD

LIMA SEBAB UTAMA KENAPA SAYA TERTARIK DENGAN POWERGOLD

1 - PRODUK EMAS

Satu dunia kenal emas, suka emas dan ingin memiliki emas, jadi prospek amat meluas, tak perlu panjang lebar untuk buat marketing. Produk HOT powergold adalah goldbar 999.9 (1gram) yang susah nak kita cari. Bukan semua kedai emas ada jual, kalau ada pun harga sangat mahal. Dengan berat 1gram ini amat mudah untuk dimiliki dan mudah untuk dijual jika kita suka berniaga.

2 - HARGA

Biasanya program yang ada plan network ni harga produknya mahal berganda2, tapi harga produk powergold terbukti lebih murah dari harga pasaran. Orang biasa-biasa pun berminat join untuk saving. Biasanya kalau buat program network ni kena cari geng² yang suka network je, tapi kat Powergold semua golongan boleh join seperti golongan yg suka saving, trading dan networking.

Siapapun adalah prospek kita termasuk yang paling dekat dengan kita seperti adik beradik kita sendiri.

3 - KILANG SENDIRI

Powergold adalah anak syarikat pada Amethyst Gold Creation yang dah lebih 12 tahun trading emas.

Pengalaman syarikat sudah lama dalam urusniaga emas dipercayai menjadikan susah untuk lain-lain syarikat meniru dan lawan harga. Dengan itu kurang atau tiada langsung saingan buat masa ini.

4 - ADA BONUS PENCEN

Bonus pencen ni bonus dari belian ulangan ahli dari network kita, kita overiding sehingga 5 level, bonus ini kecil tetapi semakin naik dari bulan ke bulan.Jika rajin usaha tak ada masalah untuk dapat 4-5 angka sebulan dari bonus ini. Kenapa bonus ini is the best? 


Contoh, jika network kita dah tak berkembang tetapi selagi ahli di rangkaian kita membeli maka income akan berterusan.Kenapa mereka akan terus membeli?
  • Kerana kadar harga jual beli (spread) emas powergold TERBAIK!!
  • Kerana harga yang tidak ditawarkan oleh kedai emas dan lain-lain syarikat.
  • Kerana stokis yg terdapat di seluruh negara menjadikan stok senang dibeli dan dijual balik.

Adakah kita rugi maintain membeli emas untuk simpanan? fikir-fikirkan.

5 - SYARIKAT DAN KILANG 100% MILIK BUMIPUTRA
Sokonglah produk keluaran bumiputra dan usahawan bumiputra.


KESIMPULAN

Boleh dikatakan Powergold adalah satu²nya program yang terlengkap pada masa ini, cuma masih ramai yang keliru dengan Powergold antara program investment (Skim Cepat Kaya) atau program perniagaan emas sebenar.






*******************************************************************************
Untuk keselesaan perjalanan anda, jadikan CelebrityLass peneman anda untuk kesegaran anda sepanjang masa. Hubungi 019668244 untuk maklumat lanjut

*******************************************************************************

You Might Also Like

0 comments