TIPS CEGAH BOROS

Gambar Carian Google
Bagaimana kite hendak mencegah dari boros.
Ubat penyakit BOROS adalah dengan SIMPAN EMAS.

Lawan kepada perkataan BOROS adalah SIMPAN



✅ Menyimpan adalah satu amalan yang mulia dimana para penyimpan itu tahu dan sedar akan kepentingan menyimpan untuk masa depan.

✅ Konsep simpan emas ni sama macam kita simpan duit setiap bulan. Banyak cabaran sebenarnya kalau kita simpan duit ni, sebab kita dipengaruhi oleh 'ANGKA' duit tu berbanding kita simpan emas.

Contoh :-
Kita simpan duit RM200 sebulan, cukup setahun dah RM2400. Wow banyaknyaa. Dah 4 angka kan, maka emosi dan nafsu kita boleh tergugat! .Nak beli itu la nak beli ini laaa.Lagi-lagi bila  ada promosi akhir tahun. Dalam kepala dah set, takpe amek sikit jew, nanti ganti balik!
Haaa nampak tak? Nampak tak? Permainan dia di situ...

Lagi la kalau duit tu simpan dalam bank, sekarang zaman teknologi, online shopping bukan sesuatu yang susah nak dilakukan. So memang ramai yang kecundang termasuklah saya.

Carian Google
✅ Sebab tu saya bersyukur sangat-sangat , saya jumpa penawar sikap boros saya ni iaitu dengan simpan LOGAM EMAS. Emas ni unik, sesiapa pun tidak boleh nafikan ia bernilai sepanjang zaman malah penyimpan nilai yang terbaik.



✅ Dari konsep simpan duit RM150 - RM200 setiap bulan tu, saya beli emas 1gram dan simpan sendiri. Cukup setahun dah ada 12 gram (angka gram simpanan masih kecil atau sedikit dan perlu diperkukuhkan), sebab tu memang betul emas ni ada aura penarik/magnet untuk kita beli dan beli lagi walaupun harga emas ada naik turun.

EMAS PENAWAR KPD YG ADA PENYAKIT BOROS



*******************************************************************************
Untuk keselesaan perjalanan anda, jadikan CelebrityLass peneman anda untuk kesegaran anda sepanjang masa. Hubungi 019668244 untuk maklumat lanjut

*******************************************************************************

You Might Also Like

0 comments