KOREA MAY 2017 : DAY 5-INSADONG MARKET

Balik dari Nami, kami terus plan nak ke Insadong. Hari nilah last untuk shopping, esok nak  ke Namson Tower.

Cantik kan.Ni waktu malam sebenarnya, tapi bila ambil gambar, langit jadi biru.



Dari Gapyeong Stesen kami ke Insadong Market. Turun di Angguk Stesen.  Sebenarnya, jika nak cantik untuk ke Insadong Market, boleh letak itenary satu hari dengan Istana. Dua Istana  iaitu
Istana  Chandeokgung dan Istana Gyeongbukgong kedua-duanya adalah di stesen Angguk. Tapi memandangkan bila sampai dah lewat, kami terus ke Insadong.  Untuk ke Istana kena awal kerana Istana tutup dalam pukul 5 atau 6 petang (boleh rujuk Korea Tourism).

Di Insadong market, kami just cari souvenier . Di sini, boleh juga kalau nak sewa hanbook, tapi dah malam, dengan mood kepenatan  dan sakit kaki sama, so malaslah nak pakai hanbook. Cuma layan ja pemandangan dan ragam orang sekeliling.

Hari ni, kaki Cik Shima memang dah sakit, penat. So, duduk jer kat bangku, sambil tunggu yang lain shopping. Dok nampak hotel ja..



Kat Insadong, tak banyak amik gambar, bateri fon masing-masing out. Simpan sikit untuk nak balik ke Itaewon . Habuan nak tengok map  interchange stesen mana.

Sampai hotel, kemas sikit apa yang patut, makan, mandi dan tidur.






*********************************************************
Jom Celik Emas ->> Klik Sini.

Anda sayang rambut anda? Mahu Bebas Kelemumur? Rambut Luruh? Rambut Gatal? Kusut? Jom Tukar ke Produk Organik. Bebas Bahan Kimia Berbahaya. Shampoo Santan adalah terbaik. Hubungi 0192668244.
Pendaftaran Agent/ Leader juga dibuka.
**********************************************************
 





You Might Also Like

0 comments