RAMBUT KESAT GUNA SHAMPOO SANTAN?


Sis kenapa rambut saya kusut & kesat guna shampoo?

Memang banyak yang mengadu macam ni selepas guna Shampoo Santan. Itu NORMAL, sebab Shampoo Santan tak ada kandungan Silicon. Tapi lepas RAMBUT KERING rambut akan jadi LEMBUT.

Silicon tu apa? Silicone di gunakan di dalam syampu untuk menghasilkan kesan licin, bersinar, dan tidak mudah kusut.

Namun begitu, kesan licin bersinar ini ialah *palsu* dan bersifat sementara. Ini kerana Silicon bersifat seperti plastic. Umpamanya lapisan rambut yang disalut plastik, ia menghalang nutrient ke dasar rambut.

Jadi gunalah produk kesihatan rambut apa sekali pon tak mendatangkan kesan sebab produk tak sampai pada lapisan rambut.

Disebabkan Shampoo Santan tak gunakan Silikon, sebab tu lepas shampoo rambut akan rasa kusut. Saya sendiri pon alami. Tapi kusut & kesat ni bukan  berterusan.

Penggunan Shampoo Santan secara konsisten akan hakis lebihan Silicon yang tertinggal hasil penggunan shampoo yang mengandungi Silikon. Rambut juga akan rasa lebih lembut & senang diurus.

Penggunaan jangka panjang shampoo yang mengandungi Silicon alan mengakibatkan rambut kering ,kusam , mudah rapuh, berkelemumur dan menyebabkan anda ingin kerap mencuci rambut untuk mendapatkan kesan licin dan bersinar itu kembali.

Ini antara sebab utama Shampoo Santan tak menggunakan Silicon. Kami tak mahu hasil yang diberikan *palsu* semata mata.



Jadi kalau anda pengguna baru Shampoo Santan jangan panik. Teruskan penggunaan dan rasai perubahan pada kelapa & rambut anda.





*********************************************************
Jom Celik Emas ->> Klik Sini.
Anda sayang rambut anda? Mahu Bebas Kelemumur? Rambut Luruh? Rambut Gatal? Kusut? Jom Tukar ke Produk Organik. Bebas Bahan Kimia Berbahaya. Shampoo Santan adalah terbaik. Hubungi 0192668244.
Shampoo Santan ->>Klik Sini
Pendaftaran Agent/ Leader juga dibuka.
**********************************************************

You Might Also Like

0 comments