18 PERKARA TENTANG VKEN YANG PATUT ANDA TAHU


1. Mengapa memilih produk ULTIMATE-ENERGY ?


Produk ULTIMATE-ENERGY dibuat daripada 85%-100% gentian fungisan. Fungsi serat Teknologi Mineral itu tidak adakan terjejas dan terus kekal setelah dicuci.

2. Mengapa produk ULTIMATE-ENERGY boleh meningkatkan tenaga tubuh manusia?

Produk ULTIMATE-ENERGY ialah seperti pemfail pada tubuh manusia. Ia menulenkan tenaga badan kita dan mengingkatkan tenaga positif.

3. Mengapa produk ULTIMATE-ENERGY boleh memperbaiki sistem peredaran dan metabolisme?

Sinaran Inframerah JauhBatu-batu Permata dan Batu Jed > Arang Putih> Seramik Halus Sinaran Inframerah JauhIon NegatifIon Negatif Turmalin > Ion Titanium > Ion Germanium.


vken


vken



4.Mengapa produk ULTIMATE-ENERGY boleh mengaktifkan sel ?

Kesan alunana dari Sinaran Inframerah Jauh memecahkan elemen air yang besar kepada elemen yang kecil dan meningkatkan kelajuaan peredaran darah, membawa lebih banyak oksigen pada sel-sel, mepercepatkan pertumbuhan semula dan pemulihan sel-sel. Ia juga meningkatkan tahap kalsium dalam darah yang mana akan menguatkan sel-sel dan mempertingkat keadaan jantung.

vken




5. Produk ULTIMATE-ENERGY bergabung dengan teori perubatan China untuk memulihkan fungsi tubuh?


Tekstil fungsian produk ULTIMATE-ENERGY berbeza dari fungisan produk yang lain. Ia menggabungkan teori meridian ilmu perubatan tradisonal Cina. Tekstil fungsian produk ULTIMATE-ENERGY bertindak di bawah kulit di sepanjagan meridaian untuk mengurut titik akupunktur dan seimbangkan fungsi tubuh. Ia lehih seperti melakukan Chu Gung; satu sistem dalaman yang secara umumnya di anggap sebagai asal usul seni mempertahankan diri Cina; benih dari mana segala sistem kita sekarang ini berkembang.

6. Bagaimana ion negatif produk ULTIMATE-ENERGY memberi manfaat kepada tubuh manusia?


Ion ialah atom yang bercas elektik, membawa sama ada cas positif atau negatif, Ion negatif diperlukan untuk menampung kehidupan. Kajian saintifik mengenai ion negatif juga telah menunjukkan bahawa sesetengah orang menjadi muram, letih, murung, atau mengalami kesukaran untuk menumpukan perhatian sama ada semasa bilangan ion negatif rendah atau semasa bilangan ion positif tinggi(Contohnya; semasa di depan televisyen atau monitor komputer). Dalam kajiannya bertajuk Kuasa Sains Ion Negatif, Clifon Jolley, Ph.D mengatakan ”Adalah ion negatif yang memberi kita faedah kesihatan, mencipta satu ketahanan ”faktor untuk berasa segar” dengan meningkatkan kapositi kita untuk menggunakan oksigen, menaikkan tahap kepekaan dan meningkatkan tumpuan.

vken



7. Mengapa ion negatif terkenal sebagai vitamin dalam udara?


Ion berada di sekeliling kita dalam kehidupan seharian. Tiada yang luarbiasa mengenai ion negatif. Ion negatif dicipta pada setiap masa dalam keadaan semula jadi, seperti ombak ditepian pantai boleh mencipta ion negatif dan begitu juga air terjun. Air menjadi kabut semasa jatuh dan elektron hilang dalam proses itu, mencipta satu bau ozon yang segar. Ion negatif mengekstrak dari persekitaran bakteria yang menyebabkan selsema, flu dan jangkitan paru-paru. Ion negatif memberi kita faedah kesihatan, ia meningkatkan kapasiti kita untuk menggunkan oksigen, menaikkan tahap kepekaan dan melegakan kesakitan dan ketidakselesaan, termasuk kesakitan sendi. Oleh itu, ion negatif telah dinobatkan sebagai vitamain di dalam udara.


8. Bolehkan produk ULTIMATE-ENGERY mengubah kmia tubuh manusia? Melegakan kesakitan?


Atom ialah asas unit yang membina segalanya dari manusia hinggalah ke batu. Ion adalah terdiri dari atom yang mempunyai cas elektrik, samada posift atau negatif. Atom sentiasa kehilangan dan mengambil elektron. Badan yang sihat dibina oleh elektron yang seimbang dan teratur, tapi ia sangat jaring dijumpai pada kehidupan masa kini. Pada masa sekarang, sungguh mudah berjumpa orang yang mengalami sakit bahu, kesakitan dan kemurungan, disebabkan oleh pengaruh luar kerana kita kekurangan ion negatif. Apabila manusia kekurangan akses pada ion negatif, kimia tubuh badan berubah, Perubahan akan membawa kepada serangan penyakit kemurungan, keletihan fizikal dan kerisauan.

Orang yang mengalami kesakitan yang teruk dan kronik melaporkan bahawa terapi ion negatif menenagkan tubuh badan dan minda, membolehkan subjek ujian mengatasi kesakitan mereka yang lebih baik. Faedah yang lain termasuk; memperbaiki peredaran darah, merendahkan tahap tekanan darah, meningkatkan kualiti tidur, melegakan sakit sendi dan mengurakan kadar masa yang diambil untuk sembuh dari kecederaan.

9. Mengapa produk ULTIMATE-ENERGY boleh menghalang penbiakan bakteria?


Bahan produk ULTIMATE-ENERGY mengandungi perak-nano dan dipercayai bahawa perak-nano mengekstrak dari persekitaran bakteria tertentu yang menyebabkan selsema, flu dan jangkitan paru-paru.

10. Bolehkan orang yang sihat menggunakan produk ULTIMATE-ENERGY?


Satu auns pencegahan lebih baik dari satu paun penyembuhan!

Produck ULTIMATE-ENERGY meningkatkan orang yang sihat untuk memenuhi impian individu mereka, harapan, dan usaha ke arah kejayaan!

11. Adakah produk keluaran ULTIMATE-ENERGY akan tamat tempoh?


Semua produk di dunia ini ada tempoh tamatnya, tetapi tarikh itu ditentukan oleh bagaimana kita menggunakan produk itu. Fungsian gentian Mineral Tech tidak akan terjejas dan akan tetap dikekalkan selepasa dicuci. Keberkekalan fungsi!

12. Bolehkah produk ULTIMATE-ENERGY digunakan pada mesin basuh? Bagaimana untuk memelihara produk ?


Dibasuh dengan mesin didalam beg kainPenyahhidratan selepas dicuciJangan mengering secara membalik-balikkanMencuci dengan detergen, tetapi jangan menggunakan bahan penghakis dan peluntur.Kerap dedahkan kepada cahaya matahari.

13. Adakah kita perlu memakai sarung kaki?


Kaki ialah di mana terdapat penyimpanan yang banyak bahan buangan dalam tubuh kita, jadi dengan memakai sarung kaki ULTIMATE-ENERGY akan membantu mengeluarkan bahan buangan tersebut dan membersihkan tubuh badan kita.

14. Sarung kaki akan berbau ?


Saruang kaki ULTIME-ENERGY adalah sarung kaki penyahbau, tetapi jika sarung kaki anda berbau busuk, maka tahniah kerana kaki anda membersihkan badan anda!

15. Mengapa Krisis Penyembuhan perlu ada ?


Krisis Penyembuhan adalah tanda ke arah pemulihan. Fungsi utama produk ULTIMATE-ENERGY ialah untuk meingkatkan peredaran darah dan mengekalkan kesihatan yang baik keseluruhannya.

Sebagai contoh Krisis Penyembuhan; setelah memandu dengan lama, salur darah utama kaki anda boleh menjadi mampat, menjadikan lebih sukar untuk darah kembali pada jantung anda dan lama-kelamaan kita tidak dapat merasa kaki kita. Jika anda bangun atau meregangkan kaki; akan membenarkan darah untuk mengalir. Kemudian kaki akan berasa kebas dan sungguh tidak selesa. Merasakan kebas ini ialah tanda Krisis Penyembuhan untuk pemulihan.

16. Adakah setiap pengguna akan mengalami kesan Krisis Penyembuhan ?


Krisis Penyembuhan boleh berlaku ketika produk ULTIMATE-ENERGY sedang membersihkan tubuh manusia. Tahap Krisis Penyembuhan pada setiap individu adalah berbeza.

Orang biasa hanya akan merasakan kesan yang sedikit dalam Krisis Penyembuhan.Orang yang sihat tidak akan merasakan kesan yang kuat dalam Krisis Penyembuhan.Orang yang kurang sihat akan merasakan kesan yang kuat dalam Krisis Penyembuhan.

17. Adakah produk ULTIMATE-ENERGY mahal harganya ?

Kami percaya betapa pentingnya untuk memberikan produk yang semula jadi, tulen, dan asli yang sesuai untuk setiap orang, Kami hanya menggunakan bahan yang semula jadi dan bernilai dengan teknologi yang tinggi untuk menghasilkan produk ULTIMATE-ENERGY, Dengan membeli produk ULTIMATE-ENERGY, akan memberi empat tenaga yang berbeza (Sinaran Infremerah Jauh, Arang, Ion Negatif, Ion Germaium..) dari satu produk. Ini lebih ekonomi dan efisien.

18. Akan timbulkan rasa tidak selesa setelah tidak lagi menggunakan produk ULTIMATE-ENERGY?

Produk ULTIMATE-Energy bertindak secara fizikal terhadap tubuh manusia, ia tidak akan memberi apa juga kesan sampingan pada manusia. Menggunakan produk ULTIMATE-ENERGERY adalah seperti melakukan senaman, hentikan pengguaan adalah seperti berhenti bersenam. Pencemaran persekitaran adalah semakin buruk setiap hari, dan produk ULTIMATE-ENERGY membantu kita untuk memelihara tubuh kita.

You Might Also Like

2 comments