FTR

BUKU REZEKI KELAS PERTAMA : KITA SEMUA ADALAH DAIE

 



Matlamat saya ialah jaga AGAMA ALLAH.

. Dengan cara saya sendiri. . Kita semua adalah daie. . Kita dihidupkan didunia ini hanya perlu buat 3 benda ni . 1) Ilmu yang bermanfaat 2) sedekah jariah 3) anak yang soleh. . Nak cerita pasal 3 benda ni berjela panjangnya kalau saya karangkan. . Pegang pada Alquran dan Assunnah. . Jadi khalifah yang menegakkan agama dengan apa jua cara. Macam saya melalui penulisan. Jadi saya mengajak anda semua menjadi daie menyampaikan dakwah Islam mengajak ummah kaya jiwa melalui aktiviti membaca dengan menyebarkan manfaat ftr  #bukurezekiKelasPertama  menyambung perjuangan dakwah Rasulullah #AlwaysbacktoAllah. . Nora Yusof. #MenulisKeSyurga.

Klik sini untuk Wakaf FTR -->Wakaf FTR
Tempahan Buku FTR --> Tempah Buku FTR

You Might Also Like

0 comments