Untung kah?

Alhamdulillah, sudah terima banyak pertanyaan tentang pakej kelas online yang dianjurkan oleh Akademi Bekerja DiRumah (ABDR). Dalam proses menerima pertanyaan,dari sinilah mula belajar teknik-teknik menjawab dan pemasaran. Antaranya yang ditanya adalah banyak ka untung yang dapat, prospek profit macam mana.

Sebenarnya ABDR bukanlah skim cepat kaya, skim pelaburan ataupun skim MLM. Akademi adalah sebagai satu platform untuk usahawan belajar menggunakan blog sebagai kaedah untuk memasarkan produk secara online. Selain itu memberi bimbingan untuk memulakan bisness secara online dari rumah dan akhir sekali untuk membantu menjana pendapatan sebelum bergelar WAHM. 

Untung atau tidak adalah bergantung kepada usaha diri sendiri. Seperti mana produk lain, jual, orang beli, barulah terima hasil jualan. Dalam apa-apa perniagaan, yang penting adalah usaha yang konsisten dan sentiasa bermotivasi.  Jatuh dan bangun adalah lumrah dalam perniagaan. Bila jatuh, kita harus bangun semula, berjalan dan lari dan terus lari. Impian pasti akan menjadi kenyataan.




You Might Also Like

0 comments